Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Achtergrond Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheid is voor ieder bedrijf van essentieel belang.
Zonder tevreden klanten is het voortbestaan van een bedrijf niet gewaarborgd.
Middels een klanttevredenheidsmeting kan de tevredenheid van uw klanten in kaart worden gebracht.
Aan de hand van de verzamelde gegevens (meestal kwantitatief onderzoek) worden er conclusies getrokken, waarmee u aan de slag kunt voor een optimalisatie van de tevredenheid onder klanten.

Wij maken bij gebruik van een professionele digitale enquêtetool waarmee uw klanten per e-mail worden benaderd.
De enquêtevragen stellen we gezamenlijk vast. Doordat we ruime ervaring hebben met deze vorm van enquêteren, kunnen we u helpen de juiste vragen te stellen.

Toepassingsgebied:

Deze dienst is in principe geschikt voor elke organisatie die het belangrijk vindt om te weten wat de klanten van haar vinden.
Met name in het kader van ISO-9001-certificering is dit een interessante oplossing.

Hoe kunt u uzelf voorbereiden?

Heeft u interesse in een begeleiding door Kleemans bij de uitvoering van klanttevredenheidsmetingen, vraagt u dan eens om referenties of nadere toelichting.

Begeleidingsmogelijkheden:

Wij kunnen uw klanttevredenheidsonderzoek voor u uitvoeren en nemen U dat van A tot Z uit handen.

Download Kleemans

Downloads

We hebben diverse downloads beschikbaar op onze website. Mogelijk zit hier een interessante download voor u bij.

Heeft u het gevoel dat Kleemans u kan helpen en wilt u graag weten hoe precies?